čtvrtek 30. ledna 2014

Smetanová proměna

Přeji krásný den, plný klidu...
Mám velmi ráda, když jsou přeměny rychlé, levné a snadno proveditelné. Na počátku byla skříňka z Ikei, barvy, štětce a nová úchytka. 

Skříňka tedy prošla těmito úpravami: 
- odebrání (nenamontování) dvířka a dekorativních nožek
- použití štětců a barev (vzorník Ral:9001 a NCS:S 1020-R30B)
 - výměna úchytky

Nakonec krásně zapadla do celkového konceptu interiéru.







7 komentářů:

  1. Tento komentář byl odstraněn autorem.

    OdpovědětVymazat
  2. Docela zajímavá proměna. Myšleno samozřejmě v tom dobrém a pochvalném slova smyslu. ;-) To abyste neřekli, že vám to hned pomlouvám. Ne, vážně, hodně se mi to líbí. My jsme taky přemýšleli o renovaci, ale nakonec jsme vybrali nábytek nový. Hlavně jsme zjistili, že bez rohové sedací soupravy se prostě neobejdeme a tak jsme rovný gauč nahradili velkou soupravou s křeslem. :-) Za mě totální pecka!!! :)

    OdpovědětVymazat
  3. Hodně pěkné. Jediné, co se mi až tak úplně nelíbí je ten koberec. Je ale pravda, že já jsem na koberce celkem vysazený. Právě v bytě jsme je měli dlouho a naučil jsem se je nesnášet. Strašně špatně se to udržuje. Teď je u nás doma všude laminátová podlaha (teda kromě kuchyně a koupelny) a ta je mnohem lepší. Nejen z hlediska úklidu.

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Vlastně s vámi souhlasím. Koberce byla jedna z věcí, které jsme taky na starém bytě nechali, když jsme se stěhovali. Bohužel to bylo časově celé velmi hektické a museli jsme tam nechat plno věcí. I nějaké kusy nábytku atd. Co vím, tak o ty se nakonec postarala jedna firma, která se zaměřuje na vyklizení bytu v Praze.

      Vymazat
  4. Já jsem v našem interiéru také vsadila na krémovou barvu, díky čemuž se nám podařilo krásně vše zkombinovat i s krbovými kamny. Aktuálně máme dva jednoprůduchové komíny a jsme za ně opravdu rády, jelikož se nám s nimi daří poměrně efektivně vytopit celý dům, a to i patro.

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Dobrý den, krémová barva byla i moje volba při zařizování interiéru a nelituju toho. Krásně prosvětlila všechny místnosti a opticky je zvětšila. Líbí se mi, jak se dá kombinovat se dřevem a přírodními materiály, jako třeba s vašimi kamny. Taky mám bílá okna a k nim jsem si pořídila rolety den a noc v systému KOMPLET, abych si mohla zatemnit.

      Vymazat
  5. Já jsem si nechala vymalovat svůj byt bílou barvou od malířů zde. Mám tuhle barvu ráda a nedokážu si představit mít jinak barevné zdi. Jejich práce byla perfektní, od začátku až do konce. Každá místnost je teď sněhobílá a vypadá jako nová. Určitě se na tyhle malíře obrátím, až se rozhodnu zase malovat.

    OdpovědětVymazat